מה המוקד של האתר שלך?

כדי להצליח ליצור חווית משתמש טובה באתר, אנחנו קודם כל צריכים להבין מה הן תכולות האתר ומה הן תכולות האתר המרכזיות מבחינתנו.

מה המוקד 🎯

אחרי שמוקד האתר ברור- מבנה האתר, אפשרויות הניווט, והעיצוב של הממשק מתגבשים בקלות סביבו, ומאפשרים חוויה מותאמת ורלוונטית יותר.

המוקד של שדרוג האתר של קפה מושיץ היה שיפור חווית הרכישה באתר.
האתר הציג עד כה הסברים מרתקים וחשובים על הקפה, התערובות ואופי המקום, אבל הפוקוס על התכנים האלו גרם למשתמשים לפספס שמדובר באתר חנות, ושהם יכולים לקנות ולהנות מהקפה (גם אני בשיחת ההיכרות עם נועה חשבתי שאנחנו מדברות על אתר תדמית…).

בהתאם, באתר המחודש תערובות הבית מקבלות את המקום המרכזי – בפתיחת האתר, במיקום בתפריט, ובראש עמוד החנות.

עם זאת, למושיץ יש מוצרים ושירותים נוספים מלבד הקפה עצמו.

כדי להבין את החוויה המלאה של המוצרים והשירותים של מושיץ, גם מחוץ לאתר החנות, היה חשוב לתת את המקום למוצרים ולשירותים המשניים – בתוכם הסדנאות ודוכן האירועים – גם בתפריטים וגם בתצוגה ויזואלית ייעודית.

מוזמנים לפנות,
כאן בשבילכם