אתר אינטרנט יכול להיות הרבה יותר מפרסום דיגיטלי יפה.
הוא יכול להוות פלטפורמה דינאמית, שימושית וחוויתית – שתאפשר מעורבות של המשתמשים.
כדי לגרום לזה לקרות- נרצה להבין מי קהל היעד שלנו, להבין מה הוא מחפש ולתת לו תוכן רלוונטי וערכי, באמצעות עיצוב חווית משתמש טובה.
ההזמנה של המשתשמים לקחת חלק פעיל באתר מהווה הזמנה למעורבות, ללקיחת חלק, ומשמעותית במיוחד למותגים שקהל הלקוחות שלהם הם חלק מהמותג.
אמנם המטרה המרכזית של אתר המבשלה הוא למכור בירה, אבל לא פחות חשוב להציג שירותים נוספים, למעסדות ולעסקים, בישולים חוזיים ותווית לבנה.
באתר של מבשלת האטצ', דאגנו להזמין את המשתשמים ליצור קשר, לשתף בחוויה, בשפה מזמינה ונעימה 🙂