חווית הכניסה של משתמש לאתר היא במילים אחרות- רושם ראשוני.
השניות הראשונות משפיעות על ההחלטה שלנו כמשתמשים אם להשאר באתר או לעבור הלאה. החוויה מורכבת מהרבה פרמטרים שמרכיבים את חווית המשתמש-ובתוכם קלות הבנה של השימוש באתר והנראות שלו.
איך יוצרים חוויה עשירה ובו זמנית מוכרת ונוחה?
זה הוא מתח מובנה בעיצוב של כל אתר ויש בו איזונים, לא קלים-
בין הבלטת ייחודיות, להישענות על מוסכמות והרגלים,
בין העשרת הויזואל והתנועה, למהירות וקלות שימוש,
בין העברת מידע מלא, לזיקוק מסרים פשוטים ומדויקים.
זה תהליך, למידה ודיוק שתמיד ממשיכים.
ומה עושים כשחייבים להוסיף מסך אזהרה?
מסך פתיחה לחנות שמוכרת אלכוהול חייב להכיל אזהרה, ובו זמנית להוות מפגש מזמין ראשון ומסקרן.
כמו דלת- אמנם סגורה, אבל עם שלט מזמין, הפתיחה של אתר האטצ מאד ברורה ובולטת, ובו זמנית קורצת ומזמינה – אפילו את מי שיוכל להכנס רק בעתיד…